viernes, 26 de febrero de 2010

ZENBAT DIRUZALE, ZENBAT PUTASEME!



Hauxe kantatzen zun BAP-ek, Andoaingo talde mitikuak. Joe, Satanderia, holako gauzak entzutian... dios... mala hostin jartze naiz. Cuánto pus acumulao. Baztan inguruko neska horrena, zure susmoak...; nere zuzendari kuttunak ere esan zidan horrelako zerbait: filosofiaren Hªn espertoren bat bilatzen ari ginan neri gauzan bat leitzeko, eta bazirela bi esan zian, BAINA ETZALA FIDATZEN. Oraintxe ulertu dut zergatik! Zeoze in beharra do, Fräuk dion bezala. Yo le tengo unas ganas a quien ya sabéis...

Hortaz aparte: 1) Mística de la feminidad oraintxe hartu dut, Satan Txiki, baina badirudi dela emakumearen esentzia mistikoarekin apurtu nahi izan zuen feminismoaren klasiko bat, "esencialmente femenino"aren ideia horrekin. 60. hamarkadan argitaratua EEBBn. Por lo que veo por encima, nada de estigmas y alucinadas, sorry. Baino interesantia dirudi. (Ahora igual lixti está flipando porque somos unos analfas).

2) Bai, nahiko aharittu naiz azken egunotan. De corderín de Dios a ahari xartu. Adarrena, bueno... Baina uste det izan dala nere bi "lagunei" esker, zapatagile kalen bizi diranak, zeinak notizi bat eman didaten 10 urte zahartu nauena. Bejondeyela!

3) Nietzscheren bilera in bihar deu! Ta zerbait idatzi diozuen bezela. Nik Martxoaren 13/14 ezik, beste asteburuak libre. Nola zabiltzate peña?

4) A mi lo de la kassman esta también me huele a chamusquina.

AM, edo HULK (horrela deitzen zidaten ume batzuk piszinan! Era mi tiempo de corderín con pectorales, snif, snif)

No hay comentarios: