jueves, 15 de julio de 2010

Konserbadorea naiz...

Ez. Hemen eskubikoa ez naiz ni, lamb ttipi. Baizik gonbidatu bat gero azalduko dena. Zeren eta goiz mugittua izan du arkumetxuak. Probestuz bere jaioterrian zeguala, bisita egin behar izan du bere bankura eta bere "gestora" berria ezagutu. Neska gazte bat, ni baino bost bat urte gazteagoa, baina, suposatuko duzuen bezala, jantzita hamar urte gehiago balitu bezela. Mezcla entre tiburón de negocios y neskazarra-pija. Ni ordia galtzamotz eta niki tiras, ese look mío que hacía estragos en la Uni. Akordatzen? Ba tipa oso seria, y yo intentando romper el iceberg, que pa eso voy poco a estos sitios. Broma bat egin diot, esanez: "pues entre esto y lo que tengo en Suiza..." y la tía con una cara mustia, va y me dice : zer? Suitzan zer? Eta ni: ez, broma bat zen. Ke situazione. Manda huevos: con las apurras que tengo en la caja y yo era el alegre. Zertzuk ikusteko jaio gaittuk! Baina gauza ez da hor bukatu. Test bat egin dit nire "perfila" jakiteko bezero bezela. Ia zenbateko rentabilidadea, arriskua... hartzeko gai naizen. Oviusly, penko. Atera da: CONSERVADOR! Nunca pensé que me llamarían conservador. Berriz: zertzuk ikusteko...
Eta bukatzeko, playara buelta eta bandera horia. Zergatik? Pues porque andan por ahí las invitadas ilustres esas chungas, las carabelas portuguesas... esa hijoputez hecha biología que podéis apreciar arriba. Baina bueno, ez didate pikau, hauek ere, antza, ba omen dakite nigan gutxi dagola "raskatzeko", nere gestora poxpolinak bezela. Ai, ene bizitzia dolorez beterik!
Juas, juas... pero ser pobre tiene sus cosas. Ke te ries por todo!
Bueno, goguekin zuek ikusteko. Ni ere Astelehenen Gasteiza noa!
LL

No hay comentarios: