viernes, 27 de julio de 2012

NEW KID IN TOWN

Ay, azertijua jarri nizuen kanta, hain nostalgikua, hain Eagles, hain "Johnny cames lately... he is a new kid in town... every body loves you...". Dena zera esateko: Transilvaniara itzulera!!!!!!!!!!!!!!! Retorno a Mordor, donde se extienden las sombras. Amatxito!: beldurrarrrrrrrrr! Hementxetik idazten dizuet ba, ene konplize maiteok, Mordorko dorre ilunetik. Sauronen begi itzela neri so. Baina bueno..., ingo gaittuk hona ere bai. Camusek idazten ez al zuan ba Izurrian: uno se acostumbra a todo. Pues eso. Gainera, nire sorterri kuttunean udara nahiko xelebrea izaten da eta jende gutxi ikusten da kaletik. Eta jende gutxik ikusten zaitu. Hori eskertzekua da benetan, ezen kaletik lasaiago baitzabiltza, eta zure fantasma zaharrei kostako zaie oraindik ailegatzia, igual pare bat aste edo hiru.
Baina gauzak errexteko-edo, nire aklimataziyua nola egiten ari naizen kontauko dizuet. Odonopolisen bidez hain justu. Barkatu: antigua Odonopolis esan nahi nuen. Ai, ohiturak... Izan ere, atsaldetan autobusa hartzen det eta Donostira juten bainaiz. Bakizue: Koldo Mitxelenan frikiarena egin -como si fuera un Potter más-, gero Kontxatik pasiatu eta, azkenik, gure lagun medusak ez badaude behintzat: BAÑUA!!!!!!!!!
Eta gero buelta Mordorrera. Ni tan mal.Ni tan Murphy.
Y luego dirán que soy expantu. Y lo poco que me quejo!
LL

No hay comentarios: